דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


סטודנטים יכולים לגייס הלוואה לפתיחת עסק 

מאת    [ 21/05/2015 ]

מילים במאמר: 419   [ נצפה 2109 פעמים ]

הבנקים הם מוסדות אשר מעוניינים לעשות כמה שיותר רווח מההלוואות שהם מעניקים. כל עסק קטן צריך לזכור זאת כאשר הוא פונה לגייס הלוואה מהבנקים. מכיוון שכל הבנקים כל הזמן חושבים על דרכים כיצד להגדיל את ההכנסות שלהם הם תמיד מחפשים אפיקי הלוואות לעסקים חדשים. אחד מהאפיקים החדשים שהם לאחרונה מעניקים הלוואות בו הם הלוואות ליזמים צעירים, כאלו שעוד בזמן תקופת למידתם לתואר.

מה זה הלוואות לסטודנטים ?

הלוואות לסטודנטים הן הלוואות עבור פתיחת עסק ליזמים אשר אינם סיימו עדיין את התואר הראשון שלהם או לסטודנטים אשר נמצאים בלימודי תואר שני. המטרה של מתן הלוואות לסטודנטים משרתת את שני הצדדים בצורה נאותה.

מצד הבנקים, הם מקבלים עוד לקוחות שלפני פתיחת אפיק הלוואות זה לא היו נגישים אליו. מבחינת מתן הלוואות של הבנק זה הכול עניין של תמורה מול סיכון. אם הבנק מוכן להסתכם יותר ולהעניק הלוואות מסוכנות יותר הוא מוכן אם הוא יכול לתת הלוואות בתנאי ריבית גבוהים יותר.

מצד הסטודנטים, הם מגייסים הלוואה לפתיחת עסק שבעבר לא היו יכולים לגייס. בעבר הלא רחוק הבנקים לא היו רצים להעניק הלוואות ליזמים צעירים, חסרי ניסיון או בעלי ניסיון מועט. היום המצב שונה וליזם צעיר יש כן אפשרות לגייס הלוואה לפתיחת עסק.

תלונה שקיימת בקרב המון סטודנטים, ובקרב תחום הלוואות לעסקים קטנים בכללי, הוא שגיוס הלוואות לסטודנטים עבור פתיחת עסק מוענקות על ידי הבנקים בשיעור ריבית גבוה. הסיבות לכך שונות ומרובות.

טיפים לגיוס הלוואה ליזם צעיר:


    • בררו כל מה שאתם יכולים לגבי הלוואות מהבנק ומקרנות סיוע ליזמים ועסקים קטנים. נסו להשכיל בעניין, בכדי שבהגעתכם לגייס הלוואה לפתיחת העסק תוכלו באמת לבחון כל הצעה ולהבין את המכלול. יש הרבה מקורות באינטרנט שמציעים מידע רחב על הלוואות לעסקים וכל מה שקשור לגיוסם.
    • אם לסטודנט יש אפשרות לעבוד במקצוע שלו במהלך הלימודים, בהתמחות או כשכיר לכל דבר, אז זה יכול ליצור יתרון משמעותי ליזם הצעיר. הבנקים תמיד מעדיפים להעניק הלוואות ליזמים בעלי ניסיון תעסוקתי הקשרו לעבודת העסק ולכן, כל ניסיון תעסוקתי, גם אם הוא מועט יכול לסייע לכם להשיג הלוואה בתנאים טובים יותר.
    • הכנת תכנית עסקית היא תמיד פלוס בגיוס הלוואה לעסק. תכנית עסקית יכולה להראות לפקידי הבנק עד כמה כדאית הקמת העסק ומתן ההלוואה ליזם ולבנק. תכנית עסקית מראה על אחריות ורצינות ויכולה להיות מרכיב חשוב בהשגת אישור על ההלוואה ובהשגת תנאי הלוואה טובים יותר.

חשוב לבחון אלטרנטיבות גיוס הלוואה מכל המקומות האפשריים: בנקים, קרנות סיוע, משקיעים וכו'. בכדי להשיג את ההלוואה הטובה ביותר צריך לעשות סקר שוק מקיף ולנסות בעזרת הצעות מרובות לבצע משא מתן מול כמה גורמים במקביל.

ערן רגב - כלכלן ראשי מוסמך במימון (MBA)
מנועי צמיחה פתרונות מימון ופיתוח עסקי
מומחים בגיוס הלוואות לעסקים




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב